Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Nastavení pravidel pro komunikaci

Nastavení pravidel pro komunikaci 12 roků 8 měsíců zpět #790

  • petrpapik
  • Avatar uživatele petrpapik
  • Offline
  • Příspěvky: 43
  • Karma: 1
Dobrý den,

myslím si, že je načase, aby byla stanovena nějaká základní pravidla pro komunikaci na tomto fóru.
Jde mi zejména o vytvoření nějakého konsenzu, který stanoví maximální dobu nutnou pro zaslání reakce ze strany města. Procházel jsem si možnosti uživatelských nastavení a je zde možnost nechat si poslat automatický email, který uživatele upozorní na nové příspěvky na fóru, ale i na soukromé zprávy posílané mezi uživateli prostřednictví fóra. V emailu (např. na http://www.seznam.cz) je pak možné nastavit, aby uživateli přišla SMS s informací o tom, že mu byl doručen email.

Vzhledem k těmto technickým možnostem a faktu, že představitelé města nemají na starost jen odpovědi občanům na fóru, ale i správu a běžný chod města navrhuji, aby tato doba byla stanovena mezi 24 a 36 hodinami.

Vůbec se nebráním diskusi o těchto hodnotách. Je zde samozřejmě nutné zvážit, problematiku víkendu, kdy zpravidla vedení města ani zaměstnanci MÚ nejsou přímo na radnici. Z dosavadních zkušeností však soudím, že současnému vedení města nedělá potíže komunikovat i o víkendu.

Děkuji za pozornost a těším se na plodnou diskusi na toto téma.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Powered by Kunena fórum