Dobrý den,
Ve středu bylo toto téma diskutováno na ZM a záznam je již dostupný na internetu. Pro ty, co se nechtějí přehrabovat ve 4:30 hod trvajícím záznamu, shrnu důvody pro rozhodnutí RM.
V první řadě běží poslední dotační období do roku 2020 a prostředky, které z dotací nezískáme, nám v budoucnu již nikdo nedá. Za další neustále stoupá administrativní zátěž ze strany státních orgánů. Digitalizace katastru nemovitostí přinesla mnoho práce navíc. Elektronizace veřejné správy rovněž vyžaduje čas pro zadávání a údržbu dat. Dnes ještě máme některé agendy v papírové podobě. Rovněž změna bytové politiky nás stojí spoustu času při výměnách, přebírání a předávání bytů, včetně všech technických záležitostí. Někdo musí zadávat, připravovat podklady, organizovat, řídit, kontrolovat a přebírat investiční akce a práce, které pro nás vykonávají různé subjekty. Někdo také musí pracovat na přípravě projektů pro další období. V neposlední řadě nás spoustu času stojí administrace RM i ZM.
Milan Konfršt
Druh práce - stručné vymezení pracovní náplně úředníka:
- monitoring dotační politiky, vyhledávání finančních zdrojů a návrhy na způsoby financování projektů z jiných zdrojů, analýza dlouhodobých potřeb rozvoje města, příprava podkladů pro strategický plán rozvoje města
- administrativní činnost – pořizování zápisů z jednání orgánů územního samosprávného celku, vedení organizačně technické agendy jednání orgánů obce, výborů a komisí a zvláštních orgánů včetně přípravy podkladů, příprava materiálů do rady, zastupitelstva, výborů a komisí, příprava na zveřejňování záměrů města na úřední desku (odkupy, prodeje, půjčky, apod.)
- správa nemovitého majetku (nebytové prostory, pozemky, hrobová místa, apod.), provádění a vedením k tomu příslušné administrativy, vedení fyzické a elektronické evidence smluv k nebytovým prostorům, pozemkům, hrobovým místům, apod.
- poskytování informací a provádění činností v působnosti města ve věcech prodeje a nabývání objektů, nebytových prostor a pozemků z a do vlastnictví města, realizace nájmů, podnájmů a výpůjček objektů, nebytových prostor, pozemků a hrobových míst
- zajišťování vyhotovování znaleckých posudků na prodávané nemovitosti
- vklad kupních smluv do katastru nemovitostí
- fyzické předávání a přebírání nemovitostí, provádění místních šetření v objektech města a nebytových prostorech.