Do 21.1.2022 musí každá domácnost vyplnit SPECIFIKAČNÍ LIST a doručit jej na MěÚ Hoštka (osobně, emailem nebo vyplněním formuláře na webu města).
Svoz na staré nálepky bude fungovat do 31.3.2022.
Platba za osobu namísto platby za nádobu, bude znamenat pro samostatně žijící osoby a páry snížení poplatku. Naopak pro vícečlenné rodiny bude poplatek vyšší podle počtu poplatníků v bytě nebo nemovitosti. Místní poplatek za odkládání komunálního odpadu z nemovité věci bude stanoven obecně závaznou vyhláškou.
Tento specifikační list, ve kterém uvede každý plátce základní informace o poplatníkovi nebo plátci místního poplatku, objedná kapacitu sběrné nádoby na směsný komunální odpad, uvede počet poplatníků a četnost vývozu. Termín pro odevzdání vyplněného specifikačního listu je do 21. ledna 2022. Po zpracování objednávkového listu obdrží plátce složenku se splatností do konce března 2022. Poplatek je nutné zaplatit za každý byt nebo nemovitost a počet poplatníků. Samostatně žijící osoby mají i nadále možnost po zaplacení místního poplatku mít společnou sběrnou nádobu a mohou bydlet na různých adresách. Tuto skutečnost je však nutné uvést ve specifikačním listě.
specifikační list k vytištění:https://www.hostka.cz/dokumenty/likvidace-odpadu/3073-odpady-specifikacni-list-nove-ceny
Kopii vámi vyplněného spec. listu ON-LINE, obdržíte do vaší emailové schránky (pokud jí uvedete)
SVOZ KOMBI 1,2 SE TÝKÁ POUZE MALEŠOVA a VELEŠIC!!!!
specifikační list on-line: