Správce údajů: Město Hoštka, nám.Svobody 2, 411 72 hoštka

Kontakty na správce najdete ZDE

Jaká je odpovědnost správce?

Jako správce město jsme odpovědni za veškerá zpracování Vašich osobních údajů v rámci některé agendy ve městě. Dále vyřizujeme Vaše žádosti (např. o opravu, výmaz, o informaci o Vašich osobních údajích), námitky, a poskytujeme Vám informace o tom, jak a proč s vašimi osobními údaji nakládáme.

O řádné nakládání s osobními údaji se stará také pověřenec.

Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů:

e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

tel.+420 608 953 696

K čemu je mi pověřenec?

Na pověřence se také můžete obracet s jakýmikoliv dotazy, podněty a požadavky na uplatnění Vašich práv, které se týkají přímo Vašich osobních údajů používaných v rámci některé agendy ve městě, a to zejména, pokud se nechcete obrátit přímo na zástupce města.

Pověřenec Vaše dotazy, požadavky a podněty odborně vyhodnotí, předá správci spolu s doporučením, jak je řešit, případně vám poskytne základní informace a konzultaci. Je vázaný mlčenlivostí[1] a dodržuje důvěrnost i o stížnostech[2]. Odpovědný za vyřízení Vašich dotazů, podnětů, námitek a požadavků je však výhradně samotný správce.

Jaká jsou Vaše práva?

Pokud Vaše osobní údaje používáme v rámci nějaké agendy ve městě (odborně řečeno – naše město je zpracovává jako správce), máte právo:

  1. Dotázat se, zda se zpracovávají, a žádat jejich kopii (export) (podrobněji čl. 15 Obecného nařízení EU o ochraně osobních údajů č. 2016/679, dále používáme zkratku ON). V případě, že Váš požadavek na poskytnutí těchto informací bude zjevně bezdůvodný nebo nepřiměřený, zejména opakovaný v krátké době, můžeme požadovat úhradu přiměřených nákladů podle Sazebníku úhrad. Zjevně bezdůvodný nebo nepřiměřený požadavek můžeme též odmítnout.
  2. Požadovat opravu svých osobních údajů, pokud jsou nepřesné, požadovat jejich vymazání, pokud se zpracovávají neoprávněně, a požadovat, abychom jejich zpracování omezili (podrobněji čl. 16, 17 a 18 ON).
  3. Dále v případech, kdy zpracování probíhá proto, že tím plníme náš úkol ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým jsme pověřeni (čl. 6 odst. 1 písm. e) ON), anebo kvůli našemu oprávněnému zájmu (čl. 6 odst. 1 písm. f) ON), máte právo podat proti tomuto zpracování tzv. námitku (podrobněji čl. 21 ON).
  4. Dále máte právo se o zpracování svých osobních údajů dozvědět informace, vztahující se k jednotlivým agendám („účelům zpracování“), které zároveň zveřejňujeme ZDE 
  5. Pokud je zpracování Vašich osobních údajů založeno na tom, že jste nám k němu udělili souhlas (čl. 6 odst. 1 písm. anebo čl. 9 odst. 2 písm. a ON), máte právo tento souhlas kdykoli odvolat. Souhlas odvoláte tak, že na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. zašlete zprávu, v níž uvedete, o jaký souhlas jde a že ho odvoláváte. Totéž můžete zaslat i listinnou zásilkou na naši adresu, uvedenou na začátku tohoto textu, anebo osobně.
  6. Ve Vašich dotazech, podnětech a požadavcích ke svým osobním údajům na sebe se musíte identifikovat a uvést kontakt, protože zpravidla budeme muset nejprve ověřit Vaši totožnost. Vyřízení urychlíte, pokud se na nás obrátíte způsobem prokazujícím Vaši totožnost, jako je datová schránka, e‑mail s uznávaným elektronickým podpisem anebo listinné podání s ověřeným podpisem, případně se ne městský úřad dostavíte osobně s průkazem totožnosti.
  7. Pokud nebudete spokojeni s vyřízením dotazu, požadavku nebo podnětu správcem, máte právo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů. Předtím je ale vždy vhodné projednat problém s pověřencem. Jeho úkolem je především právě dohlížet na to, zda s Vašimi údaji pracujeme řádně a neporušujeme Vaše práva.

 


[1] § 45 zákona o zpracování osobních údajů (v legislativním procesu)

[2] Čl. 38 odst. 5 ON

Město Hoštka se zavazuje k zpřístupnění své internetové stránky www.hostka.cz v souladu se zákonem č. 99/2019 Sb., o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací a o změně zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, který provádí Směrnici Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2102 ze dne 26. října 2016 o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací subjektů veřejného sektoru (Úř. věst. L 327, 2.12.2016, s. 1).

Toto prohlášení o přístupnosti se vztahuje na internetovou stránku https://www.hostka.cz

Stav souladu

Tyto internetové stránky jsou částečně v souladu se zákonem č.99/2019 Sb. a o změně zákona č. 365/2000 Sb. a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, z důvodu prvků nesouladu uvedených níže.

Nepřístupný obsah

b) z důvodu nepřiměřené zátěže;

Některé dokumenty přicházejí pro uveřejnění na web již nepřístupné (z jiných úřadů, vygenerované jako obrázek apod.). Provozovatel webu má nicméně povinnost je zveřejnit, takže tak činí. Podobně některá starší fota či fotoalba ve fotogaleriích postrádají alternativní textový popis. Některá videa vložená přímo na web mohou postrádat titulky. Uvedení těchto nedostatků do souladu se zákonem a s pravidly přístupnosti by v tomto případě bylo pro provozovatele finančně náročné, takže podle § 7 zákona 99/2019 Sb. toto není dodatečně upravováno a je dočasně uplatňována výjimka z důvodu nepřiměřené zátěže ve smyslu článku 5 směrnice (EU) 2016/2102.

Informace prezentované v jiných formátech

Část informací na tomto webu jsou nabízena v podobě dokumentů formátu PDF. Pro zobrazení těchto dokumentů je nutné mít nainstalovaný prohlížeč Adobe Reader, který je zdarma ke stažení z internetového serveru společnosti Adobe. Existují také alternativní prohlížeče (Foxit Reader, PDF-XChange Viewer a mnoho dalších). Většinu dokumentů ve formátu PDF je možné zobrazit přímo v běžných prohlížečích. Dále zde mohou být dokumenty ve formátu MS Office, případně podobných kancelářských aplikací (ve formátech .doc, .docx, .odt, .xls, .xlsx, .ods a podobných). Takovéto soubory dokáže zobrazit a editovat většina běžně používaných textových editorů (MS Office, Libre Office, Open Office). V některých případech se mohou zobrazovat přímo v prohlížeči v přístupné formě.

Vypracování tohoto prohlášení o přístupnosti

Prohlášení o přístupnosti bylo vypracováno dne 22.7.2024

Pro vypracování tohoto prohlášení byla použita metoda vlastního posouzení provedeného Městem Hoštka. Prohlášení o přístupnosti odpovídá vzoru stanovenému prováděcím aktem Evropské komise vydaným podle čl. 7 odst. 2 směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/2102.

Zpětná vazba a kontaktní údaje

Stále pracujeme na tom, aby byly tyto stránky bez problémů přístupné všem uživatelům. Pokud narazíte na jakýkoli problém, oznamte nám to prosím. Pro sdělení námětů a postřehů či informací o problémech se zobrazováním těchto stránek prosím využijte e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Postupy pro prosazování práva

V případě neuspokojivé odpovědi na oznámení nebo žádost zaslanou v souladu s čl. 7 odst. 1 písm. b) směrnice, kontaktujte příslušný orgán pro prosazování práva:

Digitální a informační agentura
odbor eGovernmentu
Na Vápence 915/14
Praha 3, 130 00
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

01. Název

Město Hoštka

02. Důvod a způsob založení

Město Hoštka je územní samosprávné společenství (veřejnoprávní korporace) ve smyslu § 1 a  § 2 zákona č.  128/2000 Sb., o obcích, v platném znění a dle ustanovení tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající, tedy je právnickou osobou ve smyslu § 18 zákona č.  89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou. Posláním města je zajištění veřejné správy na svém území, tedy jak samosprávy (hlava sedmá Ústavy ČR, a § 35-60 zákona o obcích), tak výkonu státní správy v územním obvodu (§ 61-66e zákona o obcích), za podmínek stanovených zákony.

Město Hoštka je součástí vyššího územního samosprávného celku Ústeckého kraje.

Nadřízeným správním orgánem ve vztahu k přenesené působnosti státu (např. při postupech podle správního řádu a daňového řádu) je Krajský úřad Ústeckého kraje. Dozorovým a kontrolním orgánem ve vztahu k samostatné působnosti je Ministerstvo vnitra. Přezkoumání hospodaření obce za uplynulý kalendářní rok provádí LN Audit s.ro. https://ln-audit.cz/#

Město Hoštka je samostatně spravováno Zastupitelstvem města Hoštka, dalšími orgány jsou Rada města Hoštka, starosta a místostarostka, městský úřad a zvláštní orgány města. Členové zastupitelstva jsou voleni tajným hlasováním na základě všeobecného, rovného a přímého volebního práva. Funkční období zastupitelstva je čtyřleté.

Město Hoštka není územně členěno na obvody. Město Hoštka má Osadní výbor Velešice.

Město Hoštka je veřejnoprávní korporací, která má vlastní majetek, vlastní příjmy a hospodaří podle vlastního rozpočtu https://www.hostka.cz/dokumenty/uredni-deska/rozpocet-a-finance .Pečuje o všestranný rozvoj svého území a o potřeby svých občanů. Své záležitosti spravuje samostatně a při výkonu této samostatné působnosti se řídí zákony a dalšími právními předpisy vydanými na základě zákona.

Město spravuje své záležitosti samostatně-samostatná působnost. Město Hoštka současně vykonává státní správu, jejíž výkon zákon svěřuje tomuto orgánu města-přenesená působnost:

Město Hoštka:

  1. v oblasti samostatné působnosti

    1. plní úkoly, které mu uložilo zastupitelstvo města nebo rada města,

    2. v tom mu pomáhají poradní orgány komise a výbory

  2. v oblasti přenesené působnosti

    1. vykonává státní správu, s výjimkou věcí, které patří do působnosti jiného orgánu města (Městský úřad Hoštka).

03. Organizační struktura

04. Kontaktní spojení

4.1.Kontaktní poštovní adresa

nám. Svobody 2

411 72 Hoštka

Adresní místo dle RUIAN - https://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/16548906

4.2.Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

nám. Svobody 2

411 72 Hoštka

Adresní místo dle RUIAN - https://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/16548906

4.3. Úřední hodiny

Pondělí, středa

 

7:00 – 11:30

12:30 – 17:00

Úterý

7:00 – 11:30

12:30 – 15:00

Čtvrtek

zavřeno pro veřejnost

Pátek

7:00 – 13:00

 

4.4. Telefonní čísla

Ústředna: +420 416 814 139

4.5. Adresa internetových stránek

https://www.hostka.cz/

 

 

4.6. Adresa podatelny

nám. Svobody 2

411 72 Hoštka

Adresní místo dle RUIAN - https://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/stavebniobjekty/16548906

Přehled technických nosičů dat:

  • CD ROM

  • DVD ROM

  • USB Flash disky

  • USB externí HDD

4.7. Elektronická adresa podatelny

eTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

4.8. Datová schránka

4phbd4m

05. Případné platby lze poukázat

275156995/0300

06. IČO

00263648

07. Plátce daně z přidané hodnoty

CZ00263648

08. Dokumenty

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

https://www.hostka.cz/program-rozvoje-mesta

https://www.hostka.cz/program-rozvoje-sportu

https://www.hostka.cz/dokumenty/vyhlasky-mesta/smernice/3399-jednaci-rad-rady-mesta-hostky-a-komisi-rady-mesta-hostky

https://www.hostka.cz/vyhlasky-mesta/obecne-zavazne-vyhlasky/374-jednaci-rad-zastupitelstva-mesta-hostka

https://www.hostka.cz/dokumenty/usneseni-rady-mesta

https://www.hostka.cz/dokumenty/usneseni-a-zapisy-zastupitelstva-mesta

Územní plán města

8.2 Rozpočet

https://www.hostka.cz/dokumenty/uredni-deska/rozpocet-a-finance

09. Žádosti o informace

Podání žádosti:

  1. písemně na adresu: Městský úřad Hoštka, nám. Svobody 2, 411 72 Hoštka

  2. ústně: ústní informace poskytuje Městský úřadu Hoštka

elektronicky: e-mailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.; datovou schránkou: 4phbd4m

Náležitosti žádosti:

  • Ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informací ve smyslu tohoto zákona.

Fyzická osoba v žádosti uvede:

  1. jméno a příjmení

  2. datum narození

  3. adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu

Právnická osoba v žádosti uvede:

  1. název

  2. identifikační číslo osoby

  3. adresu sídla a adresu pro doručování, liší-li se od adresy sídla

Lhůty:

Povinný subjekt poskytne žadateli informaci ve lhůtě nejpozději do 15 dnů ode dne přijetí žádosti.

Pokud povinný subjekt žádosti, byť jen z části nevyhoví, vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti (15 dnů) rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Odmítnutí žádosti:

Pokud žadatel na výzvu povinného subjektu svoji žádost ve lhůtě do 30 dnů ode dne doručení výzvy neupřesnil (žádost nesrozumitelná, není zřejmé, jaká informace je požadována nebo je formulována příliš obecně) vydá povinný subjekt rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Odložení žádosti:

Brání-li nedostatek údajů o žadateli vyřízení žádosti a žadatel na výzvu povinného subjektu do 7 dnů od doručení výzvy, údaje nedoplní, povinný subjekt žádost odloží.

V případě, že požadované informace se nevztahují k působnosti povinného subjektu, tento žádost odloží.

Opravné prostředky:

Stížnost

Stížnost lze podat v případě, kdy

  1. žadatel nesouhlasí s vyřízením žádosti

  2. nebyla poskytnuta informace a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti

  3. byla poskytnuta informace jen částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí,

  4. žadatel nesouhlasí s výši úhrady nebo s výší odměny požadovanými v souvislosti s poskytováním informací

Podání stížnosti:

písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše se o ní písemný záznam.

Lhůta na podání stížnosti:

30 dnů ode dne doručení sdělení nebo uplynutí lhůty pro poskytnutí informace.

O stížnosti rozhoduje  Krajský úřad Ústeckého kraje.

Odvolání

Proti rozhodnutí povinného subjektu je možné podat odvolání.
Lhůta pro podání odvolání činí 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí o odmítnutí žádosti nebo částečném odmítnutí žádosti.
O odvolání rozhoduje  Krajský úřad Ústeckého kraje.

poskytnuté informace

 

10. Příjem podání a podnětů

10.1. Žádost, stížnost, návrh nebo podnět lze zasílat poštou nebo předat na podatelně MěÚ Hoštka, nám. Svobody 2, 411 72 Hoštka. Podání je možno učinit i v elektronické podobě: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Vyřizování podání ve správním řízení se řídí zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů. 

Ústní podání v samostatné působnosti města přijímají všichni pracovníci MěÚ.

Evidenci stížností a podnětů vede podatelna MěÚ Hoštka, nám. Svobody 2, 411 72 Hoštka.

Žádosti o informace dle zákona číslo 106/1999 Sb. (viz.bod 9- proklik)

10.2 Opravné prostředky

Opravné prostředky proti rozhodnutí městského úřadu.

Opravné prostředky se podávají prostřednictvím Městského úřadu, který napadené rozhodnutí ve správním řízení vydal a to ve lhůtě uvedené v poučení tohoto rozhodnutí a za podmínek stanovených v zákoně, na jehož základě bylo příslušné rozhodnutí vydáno. Proti opatření, které nemá charakter rozhodnutí ve správním řízení, nelze podat opravné prostředky, ale je možno učinit podání, které dle obsahu projedná městská rada, starosta.

Opravné prostředky proti rozhodnutí orgánů města
Opravné prostředky proti rozhodnutí starosty, městské rady, které jsou učiněné ve správním řízení se podávají prostřednictvím podatelny MěÚ a to ve lhůtě uvedené v poučení tohoto rozhodnutí a za podmínek stanovených v zákoně, na jehož základě bylo příslušné rozhodnutí vydáno. Proti opatřením rady nebo zastupitelstva vydaným v samostatné působnosti, která nemají charakter rozhodnutí a která odporují zákonu, lze kdykoliv podat ústně či písemně návrh na pozastavení výkonu tohoto opatření ministerstvu vnitra. Proti opatřením v přenesené působnosti je možno podat návrh na krajský úřad. Proti ostatním úkonům orgánů města opravné prostředky nejsou.

Soudní přezkoumání
Došlo-li rozhodnutím odboru či orgánu města ke krácení soukromých práv fyzické či právnické osoby, lze podat v souladu s § 247 a násl. zákona č. 99/1963 Sb., občanského soudního řádu, v platném znění, žalobu k příslušnému obecnému soudu, případně v souladu s čl. 87, odst. 1, písm. d) Ústavy ČR ústavní stížnost k Ústavnímu soudu ČR.

 

10.3 Formuláře

https://www.hostka.cz/dokumenty/formulare

10.4. Popisy úkonů orgánů veřejné moci - životní situace

https://portal.gov.cz/

11. Předpisy

11.1.Nejdůležitější právní předpisy

11.2. Vydané právní předpisy

12 . Úhrady za poskytování informací

12.1.Sazebník úhrad za poskytování informací

Sazebník úhrad za poskytování informací

Náklady na pořízení kopií

1. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4:

a) jednostranná ................................................................ 2 Kč

b) oboustranná ................................................................ 4 Kč

2. Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A3:

a) jednostranná ................................................................ 4 Kč

b) oboustranná ................................................................ 8 Kč

3. Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4, jednostranný) jedna stránka 2 Kč

4. Za tisk na černobílé tiskárně (formát A3, jednostranný) jedna stránka 4 Kč

5. Za tisk na barevné tiskárně (formát A4, jednostranný) jedna stránka 4 Kč

6. Za tisk na barevné tiskárně (formát A3, jednostranný) jedna stránka 8 Kč

7. Za pořízení skenu či fotografie do souboru jedné stránky do velikosti A4 při skenování a do velikosti A3 při fotografování včetně úpravy k odeslání …………………..…….2 Kč

8. Za poskytnutí kopie nebo tisku v jiném formátu nebo barvě bude účtována skutečná cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, kterou město za pořízení kopie nebo tisku bude u tohoto poskytovatele povinna uhradit.

9. V případě informací obsažených v publikacích a tiskovinách vydávaných městem se výše úhrady stanoví ve výši ceny za příslušný výtisk, poskytuje-li se informace formou prodeje tohoto výtisku.

Náklady na opatření technických nosičů dat

1. CD, DVD (1ks) ................................................................................... 5 Kč

2. Pokud žadatel poskytne vlastní technický nosič dat, na který bude možné požadované informace zaznamenat, nebude úhrada tohoto nákladu uplatňována.

Náklady na odeslání informací žadateli

1. Náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle ceníku České pošty s. p., případně jiného poskytovatele poštovní služby. Náklady na balné se stanoví paušální částkou 20,- Kč za jednu poštovní zásilku.

2. V případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání informací žadateli uplatňována.

Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací

1. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se požaduje úhrada ve výši 210,-Kč za každou započatou hodinu práce 1 zaměstnance.

2. Vzniknou-li při mimořádně rozsáhlém vyhledání informací jiné osobní náklady, nezbytné k vyhledání informace (např. náklady na jízdné na odlehlé pracoviště), budou účtovány na základě individuální kalkulace.

3. Do vyhledávání se zahrne s ohledem na konkrétnost formulace žádosti pouze vyhledání, ve kterém dokumentu se požadovaná informace nachází (např. v evidenci, spisové službě), vyhledání samotného dokumentu (např. ve spisovně, v počítači), vyhledání požadovaných informací v dokumentu, přenesení informací do sdělení žadateli (výpisem nebo kopírováním v počítači). Omezeně lze zahrnout čas nutný na anonymizaci chráněných údajů. Ostatní činnosti spojené s vyřízením žádosti, včetně právního posouzení, se nezapočítávají. Nezapočte se ani čas kopírování listinných dokumentů, který je již vyjádřen jednotkovou sazbou za kopii.

Ostatní ustanovení

1. Celková výše úhrady je součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací.

2. Z důvodu hodných zvláštního zřetele může starosta města od úhrady nákladů zcela nebo zčásti upustit na základě žádosti žadatele.

3. Žadatel může úhradu provést buď v hotovosti v pokladně městského úřadu v úředních hodinách nebo převodem na bankovní účet města č.275156995/0300.

4. Sazebník byl schválen usnesením Rady města č.90/2018 ze dne 23.5.2018.

 

12.2. Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Nejsou vydána

13. Licenční smlouvy

  • 13.1 Vzory licenčních smluv

Nejsou uplatňovány.

  • 13.2 Výhradní licence

Nejsou uplatňovány.

14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím

https://www.hostka.cz/poskytnute-informace-a-vyrocni-zpravy

 

Další články...